ORANGE. „În primul rând, Orange intenționează că ofere conectivitate mai bună pe toate piețele unde grupul este activ. Orange își propune să tripleze vitezele medii de transfer de date față de nivelul din 2014, pe rețelele fixe și mobile, până la finalul lui 2018”, se arată într-un comunicat al companiei franceze.
Orange vizează extinderea rețelei 4G astfel încât să ajungă la o acoperire de peste 95% în Europa. De asemenea, în cadrul strategiei denumite „Essentials2020”, grupul francez intenționează să îmbunătățească serviciile cu clienții, prin lansarea unui astfel de serviciu pe internet și prin oferirea unor posibilități de plată cu telefonul.
Grupul telecom anticipează că profitul înainte de dobânzi, taxe, deprecieri și amortizări (EBITDA) va scădea anul acesta comparativ cu 2014, situându-se între 11,9 miliarde de euro și 12,1 miliarde de euro, urmând ca, de anul viitor, acesta să înceapă să crească.
Anul trecut, profitul EBITDA consolidat al companiei franceze s-a situat la 12,19 miliarde de euro.
De asemenea, Orange estimează că grupul va înregistra în 2018 venituri peste cele de anul trecut, în condițiile în care vânzările vor începe să avanseze din 2016 sau 2017.
Veniturile Orange au scăzut cu 2,5% în bază comparabilă în 2014, la 39,44 miliarde de euro, după un declin de 4,5% înregistrat în 2013. Profitul net al grupului francez s-a situat la 1,22 de miliarde de euro anul trecut, în coborâre de la 2,1 miliarde de euro în 2013.
În România, veniturile Orange au scăzut anul trecut cu 2,7% comparativ cu 2013, la 909 milioane de euro, din cauza tarifelor de interconectare, în timp ce numărul de clienți a crescut cu 95.000, la 10,531 de milioane.